Bidragsansökan bilsport

Kör mot framgång med Svensk Föreningsfinansiering för er bilsportsförening!

Behöver er bilsportsförening lokalstöd, projektstöd eller anläggningsstöd? Vi är här för att guida er genom bidragsansökningar och göra era drömmar till verklighet!

lokalstöd, projektstöd eller anläggningsstöd för bilsport, rally och folkrace

Lokalstöd: Vill ni uppgradera er tävlingsarena eller verkstad? Vi hjälper er att söka lokalstöd för att skapa en optimal miljö för er föreningsutveckling eller ungdomsprojekt.

Projektstöd: Har ni spännande projektidéer för att lyfta er förening? Vi stödjer er ansökan om medel för evenemang, tävlingar och gemenskapsprojekt.

Anläggningsstöd: För att ge era medlemmar bästa möjliga träningsmiljö behöver ni moderna anläggningar. Vi assisterar er i att söka stöd för att bygga eller uppgradera anläggningar.

Svensk Föreningsfinansiering tror på er passion för bilsport. Låt oss vara er partner på vägen mot framgång och hjälpa er att säkra nödvändiga resurser!