Bidragsansökan handboll

Är er handbollsförening redo för en förändring? Med stöd från Svensk Föreningsfinansiering kan ni nu ansöka om lokalstöd, projektstöd och anläggningsstöd för att ta er handbollsförening till nya höjder!

Kontakta oss idag för att säkra den finansiering som är nödvändig för att stärka er handbollsförening och möjliggöra för er förening att fortsätta växa och utvecklas.

lokalstöd, projektstöd eller anläggningsstöd till handbollsföreningar

Lokalstöd: Skapa en modern och inspirerande träningsmiljö för er handbollsförening. Vi hjälper er att ansöka om lokalstöd för att skapa en dynamisk och teknologiskt framåtlutad miljö för handbollsutveckling.

Projektstöd: Låt er förening vara i frontlinjen med spännande projektidéer som engagerar både spelare och samhället. Vi stöttar er i ansökan om medel för innovativa evenemang, tävlingar och projekt som ger er handboll en modern touch.

Anläggningsstöd: Era spelare förtjänar det bästa. Ansök om stöd för att skapa moderna och anpassade anläggningar som möter dagens krav och möjliggör optimal träning och utveckling.