Bidragsansökan innebandy

Svinga klubban mot framgång med Svensk Föreningsfinansiering för er Innebandyförening! Är er innebandyförening redo för ett powerplay? Med stöd från Svensk Föreningsfinansiering kan ni ansöka om lokalstöd, projektfinansiering och anläggningsstöd för att lyfta er innebandyförening till en ny nivå.

lokalstöd, projektstöd eller anläggningsstöd till innebandyföreningar

Lokalstöd: Skapa en modern och inspirerande träningsmiljö för er innebandyförening. Vi hjälper er att ansöka om lokalstöd för att skapa en dynamisk och teknologiskt framåtlutad miljö för innebandyutveckling.

Projektfinansiering: Låt er innebandyförening vara i framkant med spännande projektidéer som engagerar både spelare och samhället. Vi stöttar er i ansökan om medel för innovativa evenemang, turneringar och projekt som ger er innebandy en fräsch och energisk känsla.

Anläggningsstöd: Era innebandyspelare och ledare förtjänar det bästa. Ansök om stöd för att skapa moderna och anpassade anläggningar som uppfyller dagens standarder och möjliggör optimal träning och utveckling på planen.