Bidragsansökan parasport

Är er parasportförening redo att göra skillnad? Med stöd från Svensk Föreningsfinansiering kan ni skräddarsy era ansökningar om lokalstöd, projektstöd och anläggningsstöd för att förstärka er parasportverksamhet!

Kontakta oss idag för att säkra den finansiering som är nödvändig för att stärka er parasportförening och möjliggöra för er förening att fortsätta växa och utvecklas.

lokalstöd, projektstöd eller anläggningsstöd till parasportföreningar

Lokalstöd: Skapa en inkluderande atmosfär genom att förbättra era anläggningar. Vi stöttar er i ansökan om lokalstöd för att skapa en optimerad miljö för parasportutveckling, där tillgänglighet och kvalitet går hand i hand.

Projektstöd: Gör er förening ännu mer framstående med visionära projektidéer. Vi stödjer er ansökan om medel för evenemang, tävlingar och samhällsprojekt, där ni kan visa upp den fantastiska mångfalden inom parasport.

Anläggningsstöd: Erbjuda era medlemmar den bästa möjliga parasportupplevelsen genom moderna och tillgängliga anläggningar. Vi hjälper er att söka stöd för att bygga eller uppgradera anläggningar för parasport.

Låt oss vara er pålitliga partner på vägen mot att förverkliga era parasportvisioner och säkra de resurser som krävs!