Kanslitjänster

Flexibilitet för ert kansli: Med våra kanslitjänster kan ni skapa ett fullt fungerande kansli som anpassar sig dynamiskt efter era behov. Aldrig mer begränsas ni av korta öppettider eller bristen på tid från ideella krafter. Vi möjliggör för er att ha öppet varje dag i veckan och bistår er med alla tjänster ni behöver.

Professionell medlemsservice: Vår erfarna personal brinner för att erbjuda enastående service, både till styrelsen och medlemmarna. Vi hanterar inkommande samtal, e-post och post samt ger er expertis kring bokningar av event och konferenser. Vi ser även till att nya medlemmar får all den information de behöver.

Fokusera på kärnverksamheten: Med våra tjänster inhyrda kan ni fokusera på att driva er förening medan vi tar hand om administrativa uppgifter. Det ger er mer tid att engagera er i de aktiviteter som verkligen betyder något för er medlemskår.

Låt våra kanslitjänster ta hand om era administrativa bekymmer så kan ni ägna er åt att skapa en starkare och levande förening. Kontakta oss redan idag för att ta reda på hur vi kan hjälpa er.

Kontakta oss redan i dag